SPECIAL FRIEND...YOU!

Persahabatan. entry kali ini memang dedikasi khas buat "Special Friend"  dia yang saya akan ingat dan saya kenang selamanya biarpun sekiranya jodoh persahabatan kami tak di panjang kan Allah SWT.



dia akan sentiasa saya kenang dalam doa.

hmm okay. let's move further. mungkin ciri ciri or tanda tanda yang boleh saya tunjukkan bila saya anggap awak sebagai "Special Friend" saya boleh percaya ialah bila :

  1. saya berkongsi setiap/separuh apa yang berlaku dalam hidup saya.
  2. saya bagi tahu dia saya percayakan dia. dan saya benar benar maksudkan. 
  3. saya jadi diri saya yang sebenar benar. bukan bermaksud saya tidak real di depan yang lain tetapi saya hormati awak yang mungkin sedikit berbeZa.
  4. saya boleh berkongsi setiap berita gembira , sedih dengan dia.
  5. saya suka melawak , menyakat dia.
  6. saya akan sentiasa bertanya khabar tentang dia walaupun sekecil mana effort itu.
  7. saya selesa dengan dia 1001%.
  8. saya tidak malu berkongsi kekurangan diri.
  9. dia sentiasa dalam ingatan saya walaupun di mana saya berada.saya ingat setiap tarikh tarikh istimewa dia dan cuba sedaya upaya tidak pernah lupa.
  10. saya terima dia seadanya. bukan fizikal atau latar belakang dia yang saya pandang. tapi hati dia. 
  11. mood di kongsi bersama. dia sedih saya sedih. dia gembira saya double gembira.
Alhamdullilah. rasa nya itulah antara tanda tanda yang menunjukkan saya sangat sangat selesa dengan dia.
tapi saya tahu dia tahu siapa dia yang saya care , ambil berat lebih lebih sikit tu haaa betul lah tu! ehem! aha!

kenapa dia? senang je. sebab bila hati sama sama boleh membaca hati. sebab dia terima saya seadanya. dan sebab dia bukan sahaja sentiasa mengi-YA kan saya tapi juga berkata NO andai sesuatu itu tetap salah. sentiasa nasihat menasihati ,ingat mengingati kepada yang lebih baik . 

from the bottom of my heart, thank you for everything . saya appreciate ... to be honest, thanks Allah SWT for having you guys in my life. one of those great things in my life. Alhamdullilah. May Allah bless our friendship till the end of time. Insya Allah. .  
. doa saya sentiasa untuk awk. bahagia dunia dan akhirat.








FRIENDS FOREVER.

" sekali saya katakan, selamanya saya maksudkan "